pondělí 15. prosince 2014

Hrachová kaše


Na přípravu budete potřebovat:

pro dvě osoby 250g žlutého loupaného ( půleného ) hrachu
majoránka
3 stroužky česneku
sůl
k tomu cibuli orestovanou na sádle či másle
uzené nebo kvalitní uzeninu

Postup přípravy receptu:

Hrách zalijeme vodou, cca 2cm nad povrch a dáme vařit. Já většinou vařím v papiňáku a za chvilku je hotovo. Tento hrách se rozvaří na kaši sám, nemusí se už mixovat. Po uvaření přidáme utřený česnek, sůl a majoránku. Podáváme posypané osmaženou cibulkou a uzeným či uzeninou.




4 komentáře:

  1. To uzene je opecene na panvicce nebo delane v troube? Ja jsem si ted uvědomila, ze ho vždycky jim jen varene :) Asi to budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Františko, to uzené je opečené jenom na pánvi. Tohle mi vozí manžel od soukromníka a už se nemusí vařit. Jinak všechno uzené z obchodu ještě předem vařím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! Teď jsem na ní dostala chuť ;-) Tento blog jsem objevila teď a zaujal mě hned úvodní titulek :-) Cibule a česnek jsou moje oblíbená dochucovadla :-) Andrea - Hejdučka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím jmenovkyni :-) Jsem ráda, že máme stejné chutě a děkuji za milou zprávu :-)

      Vymazat