čtvrtek 1. května 2014

Vepřové kostky v petrželové omáčce


Na přípravu budete potřebovat:

400g vepřového masa ( plec, krkovice, já měla ořez)
1 velká kořenová petržel
1 cibule
2 větší stroužky česneku
2PL kremžské hořčice
pár snítek tymiánu
po 4 kuličkách jalovce a nového koření
pepř
3PL smetany na vaření
zelená petrželka
sůl 

Postup přípravy receptu:

Vepřové maso nakrájíme na kostky, cibuli a petržel na drobné kostičky, česnek posekáme nahrubo. Vše vložíme do pekáčku, přidáme koření, tymián, osolíme a opepříme. 


Podlijeme vodou, přiklopíme a dáme do vyhřáté trouby na 200C. Podle potřeby podléváme vodou. Pečeme cca hodinu, poté odkryjeme, vmícháme smetanu, hořčici a pečeme ještě cca 15 minut. Kdo chce, může omáčku rozmixovat dohladka. Nakonec přidáme posekanou zelenou petrželku. 




2 komentáře:

  1. Včera jsem vařila - opět výborný recept. Ještě jsem tam přidala trochu ďábelského koření, protože máme rádi pikantní.
    A paráda, můžu jen doporučit.
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky moc, jsem ráda, že ti moje recepty vyhovují. Když nevařím pro děti, taky dávám přednost pikantnímu :-)

      Vymazat