pondělí 24. března 2014

Špagety s olivovou tapenádou


Na přípravu budete potřebovat:

 
Na tapenadu:
velká hrst černých oliv ( já dala i hnědé kalamata)
cca 6 sušených rajčat naložených v bylinkovém oleji
2 stroužky česneku
cca 6 i více ančoviček
čerstvý tymián a bazalka
1-2PL olivového oleje

Já jsem ještě použila orestovanou hlívu s cuketou, jedním stroužkem česneku a tymiánem. Můžete také použít orestované kostičky lilku s plátky česneku.

+ čerstvá rajčata
ovčí sýr nebo parmazán
sůl 



Postup přípravy receptu:

Suroviny na tapenádu vložíme do mixeru a rozmixujeme. Kdo chce dohladka, já jsem to jen posekala, aby tam byla znát struktura surovin.


 

Mezitím orestujeme hlívu s cuketou a česnekem, posolíme a přimícháme posekaný tymián. Současně dáme vařit špagety.


 
 Hlívovou směs smícháme s tapenádou a na kostičky pokrájenými čerstvými rajčaty. Prohřejeme, promícháme se scezenými špagetami a případně dochutíme solí.


 
 Posypeme rozdrobeným ovčím sýrem nebo parmazánem a pokapeme olivovým olejem. 





Žádné komentáře:

Okomentovat